Svettgrisen..

That's me. Svettis. Jag svettades så mycket att jag inte kunde ha på mig tröjan när jag gick hem. Jag duschar inte där utan kommer hem eftersom jag bor så nära. Men som tur är hade jag bilen med mig (ja, latmasken) och slapp gå runt och skämmas som en mupp. Vilket pass! Dock inte lika jobbiga som med min favoritspinnare men ändå..

Denna brud körde på "Tema Film" och det var massa låtar från olika filmer. Jag kände inte till så många förutom Matrix, Kill Bill och Grease.. och sedan Dirty dancing i slutet. :) Det var iaf kul. Jag hann inte fota mitt svett så ni kan väl bara tänka er; Marina som är helt röd och svettig om ansiktet och allt annat.. med en beige svettig tröja som verkligen DROPPAR svett.. Nice!!

Iaf, Spinning 55 minuter avklarat. Får se nu om Antonella svarar så vi kan skutta iväg på en pw. De har just nu en ganska jobbig period fylld med sorg så det är svårt att träffa dem. Men jag förstår och ber en bön för dem varje kväll. <3


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0