Torsdagens workout fick mig att inse..

att jag har världens största röv, haha.. OMG!

Men jag sprang 2 km på 15 minuter (dåligt, jag vet.. men tänk på att jag har haft semester i tre månader nu!) och sedan körde jag och min syster en massa olika magövningar. Jag har väääärldens träningsvärk i magen efter tisdagens träning men jag gjorde mitt bästa..

Vi körde 50 situps med vikter (minns inte vad för vikt det var)
30 situps för nedre magen; man lyfter upp fötterna istället och den d ö d a r mig.

Sedan tränade vi axlar och bi/triceps med vikter, 3 kg.

Efter det for vi iväg till apoteket men de hade inte vad jag behövde så det är bara att vänta snällt till måndag.



Jag står och torkar min träningslinne eftersom den var blöt och jag ville inte gå runt i centrum med det, haha!



Jag och min syster :) Plus min nya tränings BH - i love pink!






Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0