Måndag.

Vilken jävla storm det var igår - vilka märkte det? 

Gissa vad jag vill göra? Testa mitt nya fina objektiv som min bästa pojkvän har köpt till mig. Det är f/4-5.6 IS, en zoomare, haha. Den zoomar in så jäääävla grymt. Jag kommer kunna ta bilder på en massa djur nu och även på Domarens fotbolls/handbollsmatcher.. Lovely!

Jag fick även en massa dyra underkläder/kvällskläder, haha, av hans ena moster och hans mamma och syster. Sedan fick jag presentkort från hans andra moster.. Hade inte förväntat mig att få något och speciellt att det ska vara så fina till mig, haha. Domaren säger att jag är värd det, så jag får väl tro på det :) Plus att maten... maten var heeelt otrolig, så himla mycket och så mycket gott. Jag överdriver nog inte när jag säger att det var en rad på två metersbord som var FYLLD med olika maträtter.. Ja, jag gamade i mig rejält! Big time baby!





Tomten kom med typ hundratals presenter.. var supermysigt
att se alla bli exalterade över sina gåvor :)



Domaren hjälpte såklart till..



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0