Trög dator - check.

Idag är det måndag - en ny start. Mitt kontrakt på jobbet tar slut på torsdag och sedan vet jag inte hur det blir med julledighet. Vi får se. Vilket fall som helst har jag inte så mycket planerat denna dag men under veckan sker ju en hel del.

På tisdag är det jobb heeeela dagen, då det är avslutning slutar jag 19.00. Det blir kul då det är en annan stämning i skolan och även att få träffa föräldrarna som jag kommer ha kontakt med nästa termin. På onsdag blir det nog jobb också (beror på planeringsdagen) och efter det blir det julmarknad samt bio med systrarna Grus och några brudar för att fira Carins sista lektion. På torsdag vill jag helst träffa min sötnos men vi får se hur DET blir, om han har tid. Efter det är det ju jul och en massa.. :)

Har ni köpt alla era julklappar?




Speak up!
Anonym

Jag är klar med alla julklappar! :)

2011-12-19 @ 11:49:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0