Härlig middag...

Vilken härlig och mysig middag det var.

Vi började med förrätten som bestod av avokado och en röra, med creme fraiche. Jag la in hackade tomater, citron, en klyfta vitlök och basilika. Det blev faktiskt jätte gott, tycker jag iallafall. Detta med vitlöksbröd. MUMS! :)  Bilden är tyvärr inte så fin men det var gott, tro mig! :P



Huvudrätten var pasta med pesto, med kyckling då. Då la jag in (utöver kycklingen då) champinjoner, soltorkade tomater och oliver (gröna med röd paprika). Jag la till vitpeppar och cayenne och det blev faktiskt en aning starkt. Men gott iallafall.. men jag önskar att jag hade lagt lite mer pesto för smaken försvann en aning.



Efterrätten har jag faktiskt ingen bild på! Haha, vi var så mätta efteråt att vi knappt kunde äta. Efterrätten bestod iallafall av vaniljyoughurt och blåbär. Helt okej men inget jag skulle äta igen.

Tack för sällskapen! :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0