New day with no gold..

Det är alltid under natten tankarna smiter sig in i huvudet och sätter igång att frodas. Jag insåg en hel del igår och även om jag trodde Jerusalem gjorde mycket för mitt inre så hade jag fel. Jag har fortfarande en hel del jobb att göra, problemet är bara att det drabbar en människa. En person som jag älskar väldigt högt. Jag får se men jag har insett att jag kan inte se mig själv i mitt förflutna, vilket jag gör i dina ögon.

Att leva med det kommer vara förödande för mig. Det kommer ge mig stramande känslor kring bröstet för hur jag en gång i tiden var är inte alls jag numera. Men i dina ögon ser jag reflektionen och jag tycker inte om det.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0