På schemat idag..

Snart ska jag iväg till SATS för att träna spinning/core och kanske kanske kanske gå vidare upp till gymmet och köra 30 minuter på löpbandet. Efter det går jag nog förbi Nene (mormor!) och håller henne lite sällis tills hon åker till sin vänninna. Det var så roligt när hon skulle tala om för min syster Carin VART hon skulle..
"Men nene, vart bor din vän?"
"Öhm, du vet det... där borta... åh, vart heter platsen där alla syrianer bor?"
"Södertälje?"
"Ja, där!"

HAHAHAHA... Vill bara tillägga här, innan folk blir arga, så är min Nene syrian så.. Vi är inte det, men hon är det och min mamma blir ju halvsyrian då. Så ingen rasism här, inte! :)

Iallafall.. efter det ska jag hem och städa. Måste nog duscha bort all svett och sedan klä på mig lite finare. Vi är bjudna på middag hos Marina och Olle. Olle är ju världens sötaste att umgås med.. :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0