Se så..

Det var mysigt hos morbrorn vår. Jag gillar att hänga med honom eftersom han alltid har full koll på allt. Så vi kollade igenom alla nyheter som var aktuella och sedan "Vem vet mest?" programmet. Tror den hette så... och ja, min morbror är ju ovanligt smart och otroligt allmänbildad. Jag ber innerligt att folk ser upp till min kunskap på samma sätt som alla ser på honom idag.

Jag och mina systrar har nu köpt upp en massa gott, bland annat rostbiff, korv, köttbullar med massa röror! Oj oj, vad gott! Jag tror jag ska öppna en flaska vin till detta, eller vad tycker ni? DJ ska komma förbi och dela denna härliga middag. :)



Hos min morbror.. mums på majs! :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0