VILKEN DAG!!!

Huset vaknade till runt elva tiden... slängde i mig en liten macka och följde med systrarna till pendeltåget. De skulle vidare till pappas ställe för att jobba ett par timmar. Jag gick till SATS och svettades som en gris.. men oj vad härligt. Hemma satt jag och stretchade och hade olika övningar på gång för att sedan svettas mer..

Efter det städade jag som en galning! Jag städade i flera timmar och herre min.. vad rent det blev! Nu är jag nyduschad och fräsch! Systrarna är iväg för att köpa lite MAX-mat till oss då vi inte orkar göra mat idag. YEY! Vi tänkte även baka marabou-kaka men får se om det blir av.. annars blir det myspys hemma!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0