While I'm over there..

En sak som jag anser är lyx och något jag skulle vilja unna mig allt oftare är ostbricka. Jag äääälskar ost (så länge det inte är i mat!) och vin, så det är bara underbart. Jag älskar mjuka ostar som smakar härligt när det snuddar vid tungan och detta tillsammans med kex. Men även tapenade, för det är så gudomligt! Allt detta, u n d e r b a r t och med rött vin. För vin, det är det bästa som finns.

Jag brukade dricka ganska ofta förut (ofta och för mycket) men har på senare tid lagt av helt. I vissa fall dricker jag inte ens en enda droppe (bland annat under min födelsedag i april) och detta eftersom jag tycker inte det är nödvändigt. Jag älskar att vara nykter och må bra dagen efter, för jag tycker att jag kan ha kul utan alkohol. Men bara för att jag har valt bort den livsstilen betyder det inte att jag inte kan njuta av ett-två glas vin. För det gör jag. Sällan, men det händer. Jag älskar smaken av vin för det är så härligt, mums!





Tidsinställt.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0