Yey!

Segt, jag vet... men igår var en hektiskt dag och denna dag har ju knappt börjat.

Igår sprang vi runt på IKEA och letade frenetiskt efter saker som DJ behövde. Vi fick med oss en taklampa (som jag för övrigt tyckte var skit ful!), vit tv-bord, överkast till hennes enorma säng och två kuddar. :) Efter det for vi iväg till Elgiganten och köpte en stor gigantisk TV. Ni skulle bara ha sett hur bilen såg ut, haha.. Åh vad jag önskar att jag hade tagit bild (men såklart är mobilen pajad och mini kameran försvunnen)

Efter det for vi iväg hem till DJ och monterade upp tv-bordet. Låt mig säga att det tog hundra femtio år och det var verkligen blod, svett och tårar! Men we did it, visst blev den lite sne men det är en annan femma!

                              

                                                                          Ikea, 499:-



Speak up!
DJ

Hahaha ska döda dej mar, den e juh hur snygg som helst!!

2011-07-12 @ 15:44:05
Marina

DJ, NEEJ! :P

2011-07-12 @ 23:11:34
URL: http://milazlatnikova


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0