Dag 17 - Mitt favoritminne.

Jag har många men jag kommer inte PÅ just nu. Jag tänker ta en med oss kusiner. Vi är sex kusiner som har hängt med varandra sedan födseln. Bokstavligen. George kom och mötte mig samma dag som jag föddes. Vi bodde i Hallsberg och varje gång vi flyttade bodde vi alltid på exakt samma plats bara en våning över/under. Aldrig annan port, haha.

En dag, när vi var... hm, gick vi kanske i tvåan eller trean? Jag och George då, för vi är äldst, drog vi iväg till en lekplats. Vi hade med oss mina två systrar och hans syskon, Joy och Jessica. Vi hade tagit med oss bröd och tändare. Vi lekte att vi var föräldrarlösa barn och att vi grillade mat. Vi gjorde upp mini-eld i en liten ministuga och grillade bröd. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Efter det lekte vi en massa lekar och pallade äpplen.. Det var så roligt, för det var så skönt att bara vara den dagen. Vi lekte, vi gjorde vårt och vi hade kul.

Åh, jag älskar tiderna i Hallsberg.



Jag och George, aka Gogo.



Gena, Jessica, Carin, jag, Joy och George.

Som sagt; HAHAHAHAHAHAHA!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0