Dag 20 - Den här månaden.

Den här månaden har varit rätt så intensiv, både privat och officiellt. Jag har fått många klara beslut och vi får se vart saker och ting leder. Dessutom har jag jobb numera vilket känns otroligt befriande, det är inte sant! Jag har även insett mycket för mitt inre, vad JAG behöver och känner efter. Relationer med människor har stärkts, jag har provat på nya saker (bland annat squash).

Nej, jag gillar den här månaden och ni kommer nog förstå varför jag har gjort det senare i framtiden. At träningen har gått dåligt är på grund av vissa omständigheter i mitt liv. Jag har valt att inte ta upp det här men det får ni leva med!

Lev livet.. innan livet leker med er. HÖHÖ!



Jag som Mimmi :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0