SPRICKER!

Jag spricker snart... YEY!!! :)

Men men.. blir ju inte så mycket bloggande nu när jag jobbar men jag ska förbättra mig. Skärpning. Jag vill ju kunna gå tillbaka och se hur mitt liv var.

Well, jag har bokat in mig på vissa dagar och sedan får vi se vad framtiden erbjuder mig. Jag hoppas verkligen att det blir såsom det är planerat. Hoppas hoppas. Åh, vad skön tanke. Ni fattar inte vad jag sitter här och babblar om men snart kommer ni få veta. Pronto.

Men men.. jobb imorgon och sedan ska jag gå och köpa presentpapper. Jag ska slå in en klapp. Jag ÄLSKAR att slå in klappar. Imorgon börjar även fastan så det blir vegan-diet för mig fram till jul. För första gången ska morsan haka med.. vi får se hur länge hon lyckas :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0