Dag 7 - Min bästa vän.

Mina allra bästa vänner är mina systrar men jag har en vän som jag har fått turen att ha, genom vått och torrt. Det är DJ. Hon är min allra bästa vän och det är för att hon vet exakt ALLT om mig och hon har aldrig dömt mig. Hon har alltid stått vid min sida och gjort allt för att jag ska vara lycklig. Hon håller inte alltid med mig, absolut inte, men hon försöker då leda mig på rätt väg. Vi är helt olika människor men ändå har vi lyckats jobba på vår vänskap, som har haft sina ups and downs.

Jag och DJ träffades i klass 7 och hon ogillade mig i början. Hon tyckte att jag var för hypad, pratsam, vågade stå emot allt och var så långt bort från blyg. Hon däremot var superblyg, tyst och blyg. Men vi fann varandra. Hon såg att det fanns en fin människa under den stenhårda ytan. Efter det har vi varit som Piff och Puff genom hela högstadiet, gymnasiet och alla år efter det. Vi kommer fortsätta vara det. Vi ska se varandra vandra i vitt, se våra magar växa stort, höra varandra klaga på hur mycket vi kissar och fjärtar under graviditeten och vi ska varandras barn växa. Vi ska klaga på våra barn genom alla år för att sedan göra allt i vår makt för att undvika våra jobbiga barnbarn. Vi ska åldras, klaga allt mer på livet och diskutera allt i minsta detalj. I 100 år.

Bara för att man är två helt olika människor betyder det inte att man inte kan ordna fram en fin vänskap.






Speak up!
Dj

DU ÄR DEN BÄSTA <3

2011-10-23 @ 14:12:02
Marina

Naaaaw <3

2011-10-23 @ 14:54:08
URL: http://milazlatnikova.blogg.se/
evan

omg!!ja blir tårögd!!

2011-10-23 @ 17:10:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0