Done and done.

Klar med pumpen och en skööön stretch-grej efteråt. Jag tror jag ska köra det efter varje pass - känns så skönt.

Vi gjorde nya grejer på pumpen eftersom det var en ny instruktör - en kille. Det kändes lite konstigt för jag är så van med tjejer, haha. Men det gick bra, såklart.

Jag körde 45 minuter och sedan 15 egen med strech men jag utökade idag. Jag var liiite försiktig med tanke på att jag är lite förkyld. Men rygg/ben tar jag 10 kg (haha, jag kan ta mycket mer men jag orkade inte idag!) och bänkpress + axlar tog jag 7 kg idag, jag brukar köra på 5. Jag har jätte svaga armar och vill inte utsätta dem för något. Än. Triceps och biceps fegade jag ur och tog bara 5. Jag dööör.

Tänk er dessa grymma tjejer som tar 15-20 kg. Dit vill jag nå!




förstår ni vad jag menar?



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0