Promenad.

Jag gick promenad på 45 minuter (tror att det var något med 4 km) men jag mådde illa då och då... men promenaden togs i det friska och i naturen. Min favoritplats i världen. Jag var så inne i musiken, tankarna och själva omgivningen att jag totalt glömde att fota.

Det var Eminem som dunkade i öronen på mig och jag bara försvann.. då och då kom jag såklart tillbaka när illamåendet sattes igång men annars var det bra. Jag såg världens sötaste scenario också.. eller jag såg en hel del.

Scenario ett; En liten ponny blev riden av en söt liten flicka. Max 2 år. Hennes mor/farfar höll i ponnyn och följde med henne på hennes lilla ridtur. Jag fick världens leende på läpparna för att det var så himla gulligt. Flickan gäspande dock, haha, men det var ändå gulligt.

Scenario två; En familj med två småbarn som grillade ute i skogen. Vi har en liten grillplats nära stallet så det är bara fritt fram där. Det såg så mysigt ut och jag tycker att det är bra att lära sina barn att älska naturen och dessutom vara i den.

Scenario tre; två små gamlingar som gick sin promenad. Så underbart söta.




Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0