Vad är det för land vi bor i?

Jag fattar inte.. jag fick veta om detta för ett bra tag sedan då det kom på nyheterna. Annars undviker jag nyheter. Alltid. Jag hatar att se krig, våld och allt negativt som finns i vår jävla värld. Men att Sverige väljer att skicka hem en sjuk liten äldre dam på 91 år till ett land där hon inte har någon som kan ta hand om henne. Helt jävla sinnessjukt! Jag blir så arg eftersom Sverige tar istället emot kriminella, våldtäksmän och andra massa som inte förtjänar att vara här.

Jag känner många ädla och fina människor som har blivit utvisade trots att de har jobbat hårt, betalat skatt och lärt sig svenska medan folk som absolut inte har någon rätt eller anledning att vara här står med ett jävla uppehållstillstånd. Jag förstår inte vad Sverige tänker med. Vad händer om vi tar emot lilla Ganna? Går Sverige under då?

Jag är så trött på den här skitpolitiken som Sverige har, en jävla feg idioti råder skarpt där ingen av politikerna vågar ta tummen ur röven och göra något. Idioter.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0