Vecka 42

Måndag: Gymmets löpband i 30 minuter och sedan Piloxing i 55 minuter.
Tisdag: Jag tror jag gick på löpbandet som förra gången och sedan Spinning/core, 1 timme.  
Onsdag: Bodypump, 45 minuter och jag var grym. Det droppade svett! (körde en stund efter också!)
Torsdag: En timmes övningar för mage och rumpa - träningsvärk!
Fredag: Gick inte då jag hade tid hos laserkvinnan :) 
Lördag: Joggning, 30 minuter.
Söndag: Ledig.

Utöver detta har jag faktiskt gått på promenader.

Totalt: cirka 6 timmar men jag hade träningsvärk.

Nu blir det skärpning med maten också eftersom jag äter så himla DÅLIGT! Jag kan ta ett par tuggor och sedan bli mätt.. för att sedan vara hungrig igen och igen. Nä, nyttigt och mättande ska det vara.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0