Veckans träning 40

Måndag: Piloxing i 55 minuter, gick på löpbandet i 45 minuter (med ynka tre procent inclines!) och körde streching i 15 minuter.
Tisdag: Gymmet, 45 minuter med inclines 4 prodent och sedan Spinning/core, 1 timme.  
Onsdag: Bodypump, 45 minuter. (utökade vikter, yey!) och sedan egen träning i 15 minuter.
Torsdag: Ledig på grund av förkylning.
Fredag: CorePulse, 55 minuter.
Lördag: Löpbandet 60 minuter med inclines på 5 procent och sedan i tjugo minuter var det 10 procent! Sedan körde vi egna träningsgrejer i 15 minuter.
Söndag: Ledig.

Totalt:  cirka 7 timmar och att jag utökade. Tänk på att jag var sjuk (och fortfarande är det)

Men men.. jag ska börja lägga in intervaller en gång i veckan... Det tycker jag att jag klarar av!





Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0