4,14 km på 30 minuter.

Så sprang jag idag - intervaller. Herre min gud vad det var jobbigt. Men sååå jävla värt det. Jag är så mäkta stolt över mig själv, att jag klarade det.

Jag körde Piloxing innan, 55 minuter. Så det är många brända kalorier och bra det, för idag är det mammas födelsedag.

En annan sak - När jag kom till träningen idag var det stängt och det stod en lapp. Jag hade fått en massa mail om avbokningar fast Piloxing var inte en av dem. Det hade tydligen brunnit en massa och förstört hela undervåningen. Så vi fick köra passet i gymmet. Det var vääääldigt pinsamt, haha, men det gick. Det är iallafall något man minns att man har gjort och sedan tyckte jag att det var duktigt av instruktörerna (Annica och Therese) att vara så glada och pigga, trots omständigheterna.

Jag gillar Jakobsbergs SATS, jag. :)



Bild på en ful tjej som sprungit 4,14 km på 30 minuter.
Vårruset nästa, haha!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0