En rolig grej..

är att folk tål inte att människor gör något BRA. Det sticker verkligen en i ögonen.

Vi har till exempel min lilla syster Jenna som är det vackraste som finns. Det är inte bara jag som tycker det, utan väldigt många håller med mig. Hon har jätte fina ögon, hon har en bra längd och en sjukt otrolig fin kropp. Detta utan att hon egentligen tränar så mycket och hon äter som bara den. Men det är så hon är, hon är fin utan att behöva anstränga sig. Min syster får många som försöker trycka ner henne och det syns så jävla klart. Det är bara så komiskt att min syster aldrig ägnar tid åt sånt för hon lever sin egen värld, i sitt eget race.

Samma sak med Carin, min andra syster. Kolla på hennes bilder och så ser ni sann skönhet. Hon har de finaste läpparna jag någonsin har sett! Hennes hy... babyrumpa värre! Hon strålar verkligen och när hon pratar kan man inget annat göra än att stirra på hennes mun, haha... Samma sak där; folk försöker trycka ner henne. De försöker trampa henne där det gör som ondast men även där; she doesn't give a crap.

Så för er som anser att mina systrar är medelmåttiga och att ALLA kan vara så söta som dem. Think again, för vi snackar om rena rama skönheten. Ingen kan uppnå det vackra mina systrar har eftersom de trycker ALDRIG ner någon. Det är därför de alltid kommer vara vackrast.



Speak up!
Gena

Oh så fina ord sis :) Laff you <3 (Du är vackrast av oss..^^)

2011-09-08 @ 17:42:57
URL: http://genaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0