Seminarium, träning och sedan utgång.

Så ser min dag ut.

Det var ett seminarium som gjorde att jag inte hann med min vanliga träning - CorePulse men jag drog iväg till gymmet och körde ett härligt pass. Jag har lovat mig själv att gå på löpbandet i en timme, bara en ren pw. Men då vill jag ha musik. Jag träffade på kusinen där som körde armar (herregud vilka armar.. de är lika stora som min midja!) och pratade om hans systers fest.

Utgång ikväll. Mina systrar ska gå och köpa sprit till sig själva och jag ska ladda upp med Cola. YEY! :) Jag ska försöka komma hem tidigt för jag har träning väldigt tidigt imorgon.

Well well..


Speak up!
Carin

Eller så går du på ett senare pass imorgon så slipper du vakna tidigt!!!

2011-09-02 @ 14:57:30
URL: http://nicevilles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0