Taggad!

Jag är så taggad inför ikväll. Syrrans födelsedag... YEY! :) Ni kommer få en bildbomb här, oroa er inte!

Först ska vi sjunga lite på Karaoke (stavning?) och där ska vi vara i två timmar. Ojoj vad kul vi kommer ha. Jag och systrarna har lovat att vi ska sjunga "Lemon tree" tillsammans då den är SÅ oss. Istället för Systrarna Svamp (som inte gäller mer!) så är det Systrarna Citron, hahahaha..

Efter det ska vi gå och dricka på en bar. Jag ska ta en stark energidrink så jag orkar med fullisarna. Efter det blir det Jakans MP, hahahahahahaha. Vi är för gamla vad fan.. för att slängas runt på nattbussen. Well, sedan ska jag skjutsa hem Julia och DJ och jag misstänker att systrarna Hania och Zina sover här. Annars blir det Täby för mig och slänga av dem från bilen. :)

Ojoj, här skrev jag en roman. Men sånt gillar vi, eller hur?



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0