Tråkig måndag.

Tråkig måndag med enbart träning (det är ju roligt) och plugg, plugg, plugg... Får se vad läraren säger om min filosofi insats. I början var det svårt men när det väl sattes igång då gick det.

Imorgon blir det samma tyvärr - gymmet och sedan spinning/core för att sedan plugga på. Det är fotbollsmatch imorgon så jag vet inte hur det blir.

Onsdag ska jag träna Bodypump och sedan ska jag åka in till stan och träffa Serkan och DJ. Egentligen hade jag velat tillägna den här dagen till något annat, helst en bit bort härifrån men men.. Detta blir bra, det.  Vi ska väl luncha ihop. Undra vad jag är sugen på? huh? huh? :) Lite kina mat kanske? ÅH, älskar det!

På torsdag ska jag köra spinningpasset, 75 minuter, för det är lätt värt det. Det var grymt förra gången. Men efter det hoppas jag att jag ska ut en sväng men vi får se.

Fredagen är tillägnad till tjejerna. Vi ska dra in till stan och röka vattenpipa. Eller de ska röka, jag ska titta på. Vi ska bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord. Sedan är helgen igång. Jag ska försöka hinna med spinningen på lördagar, för den är också jävligt bra. Jag älskar spinning.

Får se om helgen erbjuder något roligt. Jag hoppas det.

Nu fick ni en veckans planering :)



Lite egobost.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0