Vänner.

Snart kommer Sperta och Elena förbi. DJ kanske skuttar in hit också, vi får väl se. Vi har laddat upp med MASSA gott!

Den här veckan har inte mycket att erbjuda förutom träning måndag-fredag (yey) och en massa proteindryck. Jag ska försöka klämma in ett pass med kusinen så att vi kan köra armar (jag har världens tanigaste!). Sedan är det PLUGG som gäller; all in. Jag måste verkligen göra klart alla uppgifter för nu har även kurs 4 börjar; filosofi.

Sedan är det min systers b-day. Den ska firas med karaoke och sen utgång. Träningen på lördag försvinner igen men det är det värt för fröken blir ju äldre. Jag har redan köpt en liten gåva till henne.

Sedan händer massa annat också.. men det tänker jag inte ta upp här. Nyfiken, ni vet. I love it.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0