Veckans träning 36.

Måndag: Piloxing i 55 minuter, 30 minuter löpband.
Tisdag: Spinning/core, 1 timme.  Gymmet i 30 minuter strax innan!
Onsdag: Bodypump, 45 minuter och självklart gymmet 30 minuter (ps; ta mer vikter till nästa BP)
Torsdag: Spinning, 75 minuter.
Fredag: Ledig.
Lördag: Dansade i cirka 2 timmar och blev SVETTIG. Eftersom jag inte dricker räknar jag det som träning.
Söndag: Ledig.

Cirka 6-7 timmars träning denna vecka. Det tycker jag är bra. Visst tog jag ledigt under helgen men men.. Jag har ätit MASSA onyttigt men nu ska jag skärpa mig.



eftersom dessa ligger i min mapp så vet jag
inte vart jag har hittat dem men det var
iaf under Google med rubriken "workout"



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0