Veckans träning 38

Måndag: Piloxing i 55 minuter, intervaller på löpbandet 4,14 km på 30 minuter (grymt stolt!) 
Tisdag: Gymmet, 30 minuter (Löpbandet, 3 km med incline 5 procent) och sedan Spinning/core, 1 timme.  
Onsdag: Crossramp, 30 minuter som blev 4,17 km) och sedan Crosstraining, 45 minuter + 15 minuter extra för mig själv.
Torsdag: Löpbandet, 75 minuter.
Fredag: Löpbandet, 30 minuter gav 3 km och sedan CorePulse, 55 minuter.
Lördag: Dans på festen, haha..
Söndag: Ledig.

Totalt: cirka 7-8 timmar (beroende på om man vill räkna med dansen, haha) Well, jag slog rekordet i veckan PLUS att jag testade på något nytt som gav mig smärtande träningsvärk!

Jag ska testa något nytt på gymmet - eller inte nytt men utöka något.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0