Wuhu!

Nu sitter jag här i mina ubersköna pyjamas.. Har precis skjutsat hem Zina och Hania. Systern min överraskade mig med dem, haha.. Jag satt och pluggade och vips var de här. Vi gick ut och käkade kebab, såklart!

Men innan var jag ju hos kusin vitamin och hon bjöd på bullar. Jag åt cirka 6 styckna för att de var så SJUKT goda. Mamma stod mest där och tjatade om att jag tränar helt i onödan. Iallafall.. Sedan åt jag ju kebabtallrik med brudarna. Sedan for vi iväg och köpte en massa gott och rökte vattenpipa på balkongen. Eller de rökte, jag åt, haha.



Här är dem; godaste bullarna!



Pajen hon lockade mig med!



Sötaste Kristell.. tönt :)



Hanias sexiga finger!



Åh, gott!



Efterrätt.. höhöhö..



Vår egen lilla ansiktsbehandlare! :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0