Gnällspik..

Jag fick inte i mig en ordentlig lunch vilket bidrog till att jag sitter med VÄRLDENS huvudvärk NU. Eller, jag fick den runt tre-tiden. Stoppade i mig lite frukt men det hjälpte inte och på träningen blev det värre. Dessutom kunde jag knappt dricka vatten (fattar inte varför!) så nu är huvudvärken HEMSK!
Jag har iallafall tränat grymt.. Tränade i en och en halvtimme med crossrampen och sedan bodypump! :) Jag är impad. Är gamla Marina tillbaka? Vågar vi hoppas? Well, well.. när jag var klar med träningen hann jag inte dra iväg för att se på fotboll så jag sitter hemma och gör en liten planering för en ungdom som jag har.. Fick veta att ungdomen kan MYCKET mer så det är bara att göra svårare uppgifter. :)
Imorgon blir det nog en timmes träning och sedan en lååååång promenad med bästis ! :)


Speak up!
dj

Längtar till vår promenix :)

2012-04-25 @ 11:57:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0