Min födelsedag..

I fredags firade vi min födelsedag - Jag blir 25 den 16 april. Oldie.

Men syrran fixade käk, pasta med pesto, som blev superduper. Jag köpte massa vin och sprit hade vi hemma. Även om jag bara smakade en-två klunkar på vinet men jag kände mig ändå hög på livet, haha. Tjejerna kom, vi åt och skrattade mycket åt appen Mirrors. Vi dansade lite, sjöng en massa.. Sedan drog vi ut och jag dansade, dansade, dansade.. 

Jag hade superkul och jag var glad att dem jag bryr mig om var där och försökte ständigt göra mig glad och peppad! :) Det känns underbart att ha vänner som ställer upp, som finns där och som bryr sig. 

Dessutom fick jag underbara presenter, bland annat Stadiumkort (hej spinningskor!) från min träningspolare Julia och mirakelkuren från Hania. Jag fick en söt nalle med mint choklad från DJ men hon hade gaddat ihop sig med sin syster Evan och mina systrar och gett mig världens underbaraste present - En resa till Irland. Ja, ni hörde rätt - jag ska åka till Irland och bo i en stuga. 

LAF YOU!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0