SÅJA

Har varit vaken sedan klockan åtta. Gick upp och städade köket ordentligt.. det såg för jävligt ut. Vi hade middagen igår med släkten och ja, det var MÅNGA glas kan jag lova. Men bilder kommer, senare. Ska ladda upp dem :)

Här kommer en lista iallafall som jag hittade...

Smeknamn: Mar, Marmar, Maro, SpongieMar (hahaha)
Livsmotto: Jag vet faktiskt inte, har så många.. 
Favoritsysselsättning under semester: Fota, faktiskt och äta massa god mat plus bada bada bada.
Solarium/brun utan sol: Oj... inget av dem? Eller nej, solarium då. Brun utan sol gör en så kladdig!
Bästa sportminne: Hm.. Ja, det måste nästan vara när jag var på Camp Nou med Domaren och såg Barcelona spela live. 
Dricker helst en varm sommardag: Iskall Pepsi Max :)
Vad är viktigast i sommar: Att fota otroligt mycket.
Detta står på mitt pass:
Marina Bedrosian
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Få barn, åka runt i världen, hjälpa andra genom att närvara, dvs inte bara skicka pengar utan delta i olika organisationer och hjälpa. 
Dessa hemsidor besöker jag dagligen: det är massa bloggar, facebook, hotmail och ja, det. 
Skidsemester eller solsemester: Solsemester.
Tre maträtter jag ogillar: Blodpudding, grytor (oftast de med kött) och mat som smakar absolut ingenting.
Tre maträtter jag gillar: Fiskrätter (Oh, glömmer aldrig fisken jag åt i Jerusalem!), min blivande svärmors madadara (en arabisk rätt) och mammas mat, framför allt kibe seniye.. Och sen tycker jag om MYCKET MER. 
Jag gråter: när jag inte orkar hålla emot längre.
Jag skrattar: när jag får bete mig som ett barn.. haha.
Jag blir nervös när: jag måste göra saker när jag inte känner mig trygg i det.
Jag blir generad när: när folk säger snälla saker om mig och när jag hamnar i uppmärksamhetszonen. 
Jag blir lycklig: när allt går som det är planerat, när jag har lite tid över till att göra saker jag tycker om.
Kort jag har i plånboken: Oj.. Jag har bankkortet, körkortet, presentkort från KICKS och från Stadium (som numera innehåller 5 kr för att jag äääälskar att shoppa på Stadium!) och sedan har jag medlemskort på JC av någon anledning. 
Andra saker jag har i plånboken förutom pengar:bilder på familjen och Domaren, gamla minnen såsom en biljett från en kryssning med Emils namn på det, haha. Jag har även en liten bönerulle från Jerusalem och sedan ett guldmynt från Paris, från kyrkan Notre Dame.
Antal kontanter i plånboken: nada. Ungefär 120 kronor och det är faktiskt sjukt för jag brukar inte använda kontant. Alltid kort, vilket har stört mig men jag tar aldrig tummen ur arslet och tar ut pengar.


Well. Here you are.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0