Torsdag.

Jag jobbar hemifrån idag vilket betyder att jag kan spendera mina raster här, japp! Men idag står det omdömesskrivning vilket jag tycker är en pest då man måste vara såååå noga med allt. Jag är jätte rädd för att skriva något jag inte kan stå för sedan, haha. 

Det är skönt att få jobba hemifrån, att slippa åka fyra timmar och istället spendera dem på att faktiskt planera. Fast vid två har jag läkartid men det är bara att ta igen förlorad arbetstid för jag är väldigt efter och nu har man fått nya elever samt nya krav från föräldrar, att de vill att den och den ska ha svårare uppgifter och etc. Så, då är det bara att kruxa ihop det!
Men men, nu ska jag fortsätta med omdömen och samtidigt äta en frukost.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0