Mitt nya motto.

 
Det är fan i mig sant. 
Oavsett vad du gör kommer folk ändå snacka skit om dig, göra narr av dig bakom din rygg, inte glädjas med dig, ljuga för dig, påstå en massa saker om dig och mycket annat. Oavsett vad du gör. 

Du kan hjälpa en människa genom hela ditt liv, du kan sträcka fram din hand varje dag, du kan offra mycket av dig själv till någon annan, du kan vara genomgod och supersnäll.. Men trots det kommer du ändå bli sviken, besviken och spottad rakt i ansiktet. Så egentligen, vem fan bryr sig om andra och andras tankar?
 
Jag lever mitt liv och sen kan ni gamla kärringar titta på. Jag känner inte er, ni känner inte mig. Låt det vara så. 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0