Mysiga dagar.

Igår var vädret en aning konstig, eller hur? Först stektes man och därefter regnade det som bara den. I morse fick jag gå till läkaren ett par dussin gånger och tyckte att jag var forever alone, haha. Efter det drog jag och syrran till Sumpan med Opeln, syrrans bil, och lämnade in den. Nu är DEN forever alone, stackarn. Nä, hoppas min syster också köper en brillans ny bil till sig. Vi båda var hungriga så vi fikade en stund och Carin fick lugna ner sin ilska en aning, hahaha.
 
Men efteråt hängde jag, systrarna och Elena och Sperta hängde lite på stan. Efter ett tag började våra fötter värka som bara den men vi kämpade oss igenom det. Jag lyckades kamma hem ett par jeans och Gena fick en ursnygg tröja till sig. Dessutom var det bröllopsklänningsjakt, allra mest för Elena! :) Elena gifter sig nästa år, i april. Det är superkul att ha någon annan är förlovad och att man kan planera ihop tillsammans. :) 
 
Efter det drog vi iväg hem till dem och åt "nyttig" pasta, hahaha. Elena lyckas alltid göra goda maträtter men jag glömde ta bild. Sedan satt vi där och pratade, pratade och pratade. Med såååå mycket skratt åt Elenas roliga skämt, haha. Nej, det var skönt att diskutera allt mellan himmel och jord. 
 
 
 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0