Hata SL

Jag tar tåget från Jakobsberg kl 06.54 och klockan är nu 09.15. Är jag framme och sköter mitt jobb? Nej!

Vi fick stanna i Flemingsberg, där de hela tiden sa att tåget snart kommer in. Klockan tickade och sedan sa de att det fanns ersättningsbussar. Kom dessa? Ja, efter 30 minuter och de åkte bara till Tumba för SL tycker väl att vi kan sköta det hela nu. Nu sitter jag på tåget i Tumba? Åker den? Nej.

Svin. Återigen svin. Hur fan kan man vara så oorganiserade efter så många år av förseningar VARENDA JÄVLA DAG????? Vad hände med effektivisering, att se till att kunderna är nöjda?

Är så arg! Blä!



Speak up!
SARA JASIM

Fin blogg.

2012-02-27 @ 09:54:15
URL: http://sarajasim.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0