Träning..

Jag har glömt att uppdater att jag har tagit tag i träningen. Utan hjärtproblem! :) Eller ja, svårt att andas men sånt är det slut med. I måndags körde jag 30 minuter på crossen (rumpan, here I come again!) och sedan 30 minuters core för ryggen. Jag har ju enorma problem med rygg/axlar så jag måste verkligen bygga upp det. Ska jag bära på en bulle om cirka två år (Domaren vet inte om detta men ja, nu vet du älskling, haha!) måste jag ha stark rygg!

Idag sprang jag faktiskt. Ingen höjdar-rekord direkt men vi får tänka på att jag inte har tränat kondition på över tre månader PLUS att jag hade svårigheter med att träna upp den med tanke på andningen och smärtan som drabbade hjärtat... men jag sprang 6 km på 50 minuter. Ja, jag vet att normalhastigheten är att man ska kunna springa 1 mil på 50 minuter men nu andas vi... Jag gick ungefär 30 minuter också, haha. Jag är fegis, ja.

Men heja mig!!!

Jag tänkte ta bild på mig själv.. jag var RÖD! Jag älskar det.. Älskar!  Ni får en gammal bild på mig.. I min rosa sport BH!!! :D



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0