Boring.

Matvanor:
Bästa maträtt? Men det där är för svårt då jag ÄLSKAR att äta... hmmm, men det mesta. Vissa av mammas rätter är goda och jag tycker även om min blivande svärmors mat då den är sådär saftig och mumsig!
Bästa efterrätt? Allt. Allllllttt...
Bästa dryck? Egentligen vatten, då man är törstig men ska vi ta en riktig "dryck" så blir det en iskall Pepsi Max en varm sommardag!
Hatdryck och maträtt? Jag hatar MJÖLK... åååh, så jävla äckligt, så äckligt att jag mår illa bara av att se någon dricka det och maträtt är väl blodpudding.. blä!  
Bästa alkoholdryck? Hm, har glömt bort hur saker smakar men det jag tillåter mig själv dricka (även om det är en-två ggr/år) så är det nog rött vin.
Använder du smör på smörgåsen? Jag äter inte smör.. och som hon jag snodde frågorna ifrån; det är inte alls som att äta sand.. jag tycker smör är så äckligt!
Smågodis eller färdiga påsar? Spelar ingen roll, är inte en godis-människa.
Bästa soppan? Mammas sorbit adas (alla som kommer från arabiska länder vet exakt vad jag menar!)
Favoritglass? Tio kronors-glassarna, vanilj med chokladbitar i (men tydligen kostar de 12 kronor nu!)  

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Inte så mycket faktiskt.. jag är inte shopping-person.
Har du mer skor än kläder? Nej, men jag måste börja fokusera mig på skor. Har alldeles för lite.
Favoritplagg? Tighta tights (haha) och sedan en stor oversize tröja över.. ÅH!
Favoritfärg på kläder? Jag älskar färger.. men tyvärr blir det mycket svart och grått men jag försöker.. För jag älskar rosa, orange och sånt!
Favoritfrisyr: Tofs... det stör inte då. Det passar inte mig sådär jätte bra (har elefant-öron) men det är bekvämst. Annars är det utsläppt som gäller, då folk har sagt att det är finast (tror de syftar på att jag döljer öronen då.. dem jävlarna!)
Bästa mönster: Ingen aning..
Bästa accessoar: Jag är inte så mycket av smycken men favoriterna jag har just nu är mitt halsband som är full med minnen: kedjan är från den första sommaren jag och Domaren blev puppy-lovers, sedan ett kors jag fick av Lara när jag tog studenten och sedan brickan med "Systerskapet" som jag ÄLSKAR! Sedan är ju min ring från min trolovning en stor favorit och mammas vitgulds-armband.
Underkläder? Spelar ingen roll.. Kör på bekvämt där också.
Hatplagg? Hmm... När allt är för tajt. Hatar det!

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Jag jobbar OCH pluggar distans. Läser Geografi B just nu.
Vad vill du bli? Jag är nog det jag vill bli, en lärare. Men jag skulle vilja satsa högre och kanske bli arbetsledare eller kanske rektor i framtiden.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Nja.. Det är som det är.
Är lönen viktigast? Egentligen inte.. jag vill ju trivas och det har jag märkt spelar en stor roll men jag vill ju ändå ha pengar för att må bra UTANFÖR jobbet också, haha. Men jag tycker att man förtjänar en bra lön om man jobbar för det.
Har du barn? Nej, men längtar otroligt!
Är otrohet okej? Nej, det är det inte. Inte för något.
Älskar du någon? Absolut!
Betyder familjen mycket för dig? Såklart, det betyder allt. Nu när Domaren också är en del av min familj så är det komplett. Jag älskar alla, alla är där och finns där. Familjen är det viktigaste!
Vart åker du helst på semester? Jag vet inte.. Har inget favoritställe men jag vill ju åka till Syrien och träffa Lara. Annars spelar det ingen roll, vill bara åka bort. Men helst helst helst skulle jag vilja ha en sommarstuga någonstans och bara vara där. Underbart!
Bästa klimatet? Sommaren när det är varmt men det blåser milda vindar.. åh! När man sitter på balkongen under kvällen med en tunn filt, man har massa godsaker framför sig och man pratar fram till skymningen. UNDERBART!
Hemmafest eller krogen? Hemmafest.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0