Lista snodd från Jessica Limont..

Längd:  Jag är 1.60.. wihu! Jag var superduper lång jämfört med resten av min klass när jag gick i femman. Men sen stannade det där. Jag blev inte längre utan jag blev kortare än resten, haha.
Hårfärg: Jag är faktiskt brunett med inslag av rött men jag färgar det svart och så får det bli. Jag har dåligt med färgpigment så egentligen är jag 30% vithårig.. Japp, jag har vita hårstrån. Fullt av dem. I'm oldie.
Ögonfärg: Bruna.. tråkigt, men så är det.
Fräknar: Nä, brukar få några halvt synliga på somrarna vid näsan.. men de syns knappt. Men jag tycker att det är så himla LÄCKERT med fräknar! Inte sådär öööööverdrivet men lite halvt gulligt på näsan och så!
Bästa kroppsdel: Oj.. just nu är jag inte nöjd med något då jag inte har tränat på snart två månader.. Kanske mer? Jag är ju fegis och att jag vaknar 05:30 och är hemma 18:00 lockar inte direkt. Jag har tappat all motivation.. Ni får fan peppa mig! Men bästa kroppsdelen får väl bli rumpan och.. hmm.. ja, det. Jag har inget emot resten av min kropp när den är vältränad men just nu. Nej.
Sämsta kroppsdel: Mina ben, hate them! Så korta och kompakta att det är sjukt!
Ärr: Jag har massor.. lite här och där. Man måste dock leta, haha. Vissa är riktigt små. Jag har en vid högra ögonbrynet som jag fick när min kusin jagade mig och jag sprang in i en byrå. Jag har en vid handen då jag var liten och hittade en silvergrej på marken. Jag tog den såklart och la in den i fickan, tänkte inte på att den var sylvass (jag tror att det var grejerna till häftapparen, som man använder till kopieringsmaskin. Dem är VASSA!) och sedan cyklade jag till skolan. När jag kom fram och skulle låsa min cykel såg jag all blod.
Tatueringar: Jag har en vid nacken, ett kors som jag gjorde i Jerusalem. Det är ett ortodox kors eftersom jag tillhör den ortodoxa sidan av kristendomen. Jag ska göra ett till, väldigt snart. Jag kanske bokar redan i veckan eller nästa vecka. Måste bara kolla upp att det är korrekt. Ni får se sen :) Jag har fler.. jag älskar tatueringar.
Piercingar: Hål i öronen.. annars nada.
Sjukdom: Jag har restless legs, vilket jag har förklarat förut. Jag har två andra sjukdomar också, som jag inte tänker ta upp här. Ni får spåna på det, höhö!
Brutna ben: Jag har ALDRIG varit med om det. Never! *peppar, peppar*
Fobi: Att gå över övergångsställen (jag vet!) och att folk kommer för nära mig.
Tvångstanke: Att någon ska knuffa mig/skjuta mig/försöka mörda mig/råna mig.. ja, allt det.
Rädsla: Att förlora någon.. Jag HATAR den känslan, den paniken man får av tanken.
Kroppsligt partytrick: Jag kan vrida armen äckligt mycket.. :)
Bästa känsla: Att bara få känna på den där känslan som alla kallar för lycka, att få skratta så att man får ont i magen och tårarna bara rinner av lycka och inget annat.
Bästa fysiska känsla: Åh, när man hade tränat, var svettig, trött i hela kroppen och allt bara dunkar.. Åh, längtar. VART ÄR DU MOTIVATIONEN?!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0