Lite mer...

BRUKAR DU KOMMA I TID:
I stort sett, ja. Jag hatar hatar hatar att komma försent till jobbe, framför allt. Jag kan få väääärldens panik över att ha vaknat fem minuter försent, haha. Allt måste klascha när det gäller mig. Men ibland kan jag komma försent till fester, kalas och sånt.. men det beror oftast på mitt sällskap och inte mig!

HAR DU BRA KONDITION:

Jag hade förut, inte längre. Absolut inte. Men jag kan få det tillbaka, det vet jag.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

Oj, jag hatar att stå framför kameran men jag tror det var på syrrans examen!

HUR KÄNNER DU DIG NU:

Det kan jag skriva om, någon annanstans.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Hmm.. tyvärr blir det mörka färger som grått och svart men jag älskar färger.

BLIR DU BRA PÅ KORT:

Nej, absolut inte. Nu kommer jag låta som världens tönt men jag ser mycket bättre ut live än på foton! Lovar!

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:

Jag har lite svårt för att gråta ut allt.. utan det blir tårar och sedan stopp. Men det kan jag skriva om, någon annanstans. Jag vill ha det privat just nu!

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:

Nej, det är inget fel med att gråta. Jag har gråtit till Disney filmer (bland annat Prinsessan och grodan och Up!) men just dessa tillfällen är privata.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:

Hmmmm.... Ja, faktiskt. Helt ok!

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:

Jag har ingen men jag tycker ju om te.. Me do. Brukar göra mig en kopp på jobbet, antingen vanliga eller med citron smak!

KAN DU LAGA MAT:
Comme si, comme ca. Typ. Jag kan, men vi får aldrig möjligheten till utveckling då vi lever med en mamma som är ett kontrollfreak.

ÄR DU NYTTIG:

När jag tränar är jag det - väldigt noga. Men just nu är jag låååångt ifrån nyttig. Men jag ska börja bli det, inte för att gå ner i vikt utan för att jag mår såååå mycket bättre!

ÄR DU BLYG:

Japp. Egentligen.. det är lite olika. I vissa tillfällen kan jag vara tooootalt oblyg, göra pinsamma saker och hela den duttan men i vissa situationer kan jag bara sluta mig som en snäcka och önska att jag inte var där. Det är super knasigt.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:

07.00

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Vet inte.. ogillar TV-spel faktiskt.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?

Som sagt - ovan.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?

Typ ingenting. Jag dricker inte så jag antar att lite hade gjort mycket.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?

Mmmm.. not proud. Som sagt; mitt bästa beslut var att skippa alkoholen och det har gått över ett år och jag har ingen som helst lust att gå tillbaka till att dricka. BLÄ!

JAG SOVER:
Ofta, haha. Älskar att sova, att drömma mig bort. Jag sover helst själv, jag hatar när någon är för nära mig eller att jag ska dela säng med någon. Jag sover bara med linne och trosa.. jag förstår inte er som sover med pyjamas... Hur?

VAD SA DU SENAST?

"Jag kommer inte ihåg..." angående en fotbollsmatch som syrran snackade om nyss.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?

Öhm.. Nope.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Domaren, haha. Han får ta så mycket, stackarn! Men mina systrar får också (oftast samtidigt som jag pratar med Domaren.. här är man effektiv) arga sms. Domaren ska alltid leka sansad medan mina systrar förstår mig och reagerar lika starkt, hahaha.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:

En lååååååååååååång sovmorgon, värme, ett hårt träningspass och glädje.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Nope.. jag har svårt för att shoppa, haha. Men jag har bara några styckna.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:

"Varför väckte du inte mig?"

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:

Yupp!

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:

Nope, ingen vågar!

HAR DU KÖRKORT:

Oh ja, visade alla minsann!

ÄR DU ENSAM NU:

Nope, syrran min stör mig.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Ett samtal, faktiskt.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0