Saker att titta tillbaka på..

Vad är den äckligaste mat du vet?
Blodpudding. Jag har sååååå hemska minnen från det. Jävla skola, som tvingar barn att äta sånt.

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)

Oj, jag har ju inte jobbat SÅ mycket, haha.. Men hmm.. Ettan blir väl att jag har tagit hand om en hel kiosk (med hjälp av mina systrar och en kusin men ändå..) en och en halv månad samtidigt som jag jobbade heltid plus jobbade. Numero dos; att jag alltid försöker stimulera dem som är understimulerande, att jag försöker utmana dem. Trean får bli när jag gjorde mitt gamla arbetslag mäkta stolt när jag visade dem min terminsplanering och de gillade den så mycket att de själva använde den. Fyran är att jag klarar av att bemöta ungdomar med svårigheter utan att döma och kunna anpassa.. Hmmm, femman femman femman.. Att jag lär mg snabbt, oavsett var jag är.

Vad ångrar du i livet (om något)?
Så jävla mycket. Att man inte var där, att man inte sa så, att man inte träffade den, att man inte sprang, att man inte tog tag i den hjälpande handen, att man inte tog tag i något. Det är så mycket!

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Oj.. jag har inte hört så mycket om mig. Jag väljer att undvika det för jag hatar att höra sånt om mig. Blir bara besviken på människor då. Men hmm, jag har ju hört att jag är bortskämd. Även om jag KAN hålla med så tycker jag att jag är grym på att ta hand om mig själv ekonomiskt. Jag har kunnat spara pengar sedan jag var 15 år gammal (vilka kan göra det liksom?) och jag har även haft flera jobb samtidigt som jag pluggar och KLARAT AV DET! Det sticker visst ganska mycket i folks ögon men men.. Dessutom tror jag många tycker att jag är bortskämd för att Domaren ställer upp ganska mycket rent ekonomiskt, att han alltid bjuder på käk och ger mig dyra presenter.. HAHA, kom på världens sjukaste rykte - att jag skulle vara efter Domaren på grund av hans "pengar". Jag döööööööööööör.. Åh, jag föll för Domaren för att han var min perfekta bättre halva, inget annat. Och jag och han är lika, ekonomiskt. Jag bjuder ibland (kanske inte lika ofta men ändå..) och jag köper också dyra presenter, haha. Men för mig handlar det mer om dem små sakerna Domaren kan göra som värmer mitt hjärta :)


Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Min systemkamera (som Domaren köpte till mig, haha)

Har du någon oanad talang?

Nej, jag är totalt talanglös.

Vad gjorde du i helgen?
Jobbade. :)

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?

Ordna en del uppgifter i geografin och sedan planera upp nytt moment för SO.

Vad har du på dig just nu?

Pyjamas!

Senaste låt du lyssnade på?

Mirror... :)

Bästa skönhetsknep?

Jag är nog inte rätt person men känn dig vacker så blir du vacker. Det har jag upptäckt. Jag känner mig alltid snygg och vacker när jag är fräsch.. Då tror jag också att jag blir det. (hahahahahaha)

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?

Som min Domare :)

Och fulast?

Åh.. såna där som tror att dem är något bara för att dem går runt med dyra kläder. BLÄ!

Vem saknar du?

Ja.. Lara. Min älskade kusin, som jag har så kul med och som jag kan berätta det mesta till. Som ställer upp, när man behöver det. Den Lara.. men snart, snart, snart!

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?

Lycka, för mig och mina nära kära. Att få känna att man lever igen, genom lyckan.

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Vet inte riktigt, alla personer som har gjort något inspirerar mig.. Men då måste jag läsa om dem. Det är inget jag går runt och tänker på!

Bästa filmen någonsin?

Jag vet inte.. Så många. Men Harry Potter, Sagan om ringen, Gudfadern och Tropic Thunder!

Bästa boken nånsin?

Det vet jag inte... men Påven Johanna och Niceville ligger nära varandra!

Vilka tidningar läser du?

Jag läser Metro men annars blir det inte så mycket faktiskt..

Vad önskar du att du var bättre på?

Att jag kunde hålla koncentrationen bättre, något som är total utmaning för mig och att jag hade lätt för att lära mig för allt. Ni vet, supersmart!

Är du religiös?

Jag tänker inte gå igenom det men jag är nog mer troende än religiös. Men jag är djupt och starkt troende!

Vad är din största rädsla?

Att förlora dem närmaste jag har.. Det är en ångestframkallande känsla hos mig. Jag hatar tanken.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?

Att jag aldrig ställer upp, att jag bara kan prata om mig själv (så inte sant.. finns värre) och att jag är egoistisk.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?

Finns namn som jag och Domaren har bestämt (yey) men vi vill inte säga. Men de flesta vet flicknamnet iallafall och det är för att ära min älskade farmor. Pojknamnet är för att ära en annan underbar människa.

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
Äh.. kan inte bry mig mindre. Jag skulle väl kolla med Domaren vad han ville ha och ta det :)

De tre finaste sms du fått i år?

Jag har fått jätte fina men jag har raderat alla.. Typiskt!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0