Wihu!

Ojoj.. jag är så sliten just nu. 
 
Nu väntar jag på mamma och pappa, vi ska ringa och prata med systrarna. Sedan får jag se vad jag hittar på; antingen blir det Solsidan för hela slanten eller dra iväg till Domaren och mysa där en stund. Jag är rätt så sliten but we will see.
 
Igår var vi och såg på matchen, EM-finalen. YEY till Spanien! :)
 
 
Testade min nya tofsgrej, hehe.
 
 
Jackan är från DJ (så ni får fråga henne om den), tröjan är från Polen och byxorna kommer från Gina Tricot. Skorna är från DinSko, men de syns inte. De är blåa :) 
 
 
Jag. Älskar.Mat
 
 
Domaren var exalterad... Och Nima, som ni ser på bilden, tog hela priset då han hade tippat på att Spanien skulle vinna. :)
 
 
Min mat var inte alls så god.. men kycklingvingarna jag och en annan vän delade var.. gudomliga! :) 
 
Vi var på All Stars förresten.. för er som kan sånt, för det är då inte jag som är expert :) 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0