En gammal lista..

Jag håller på att gå igenom min mail för att hitta inredningsdetaljer jag har sparat och då hittade jag en gammal lista på saker jag vill göra innan jag blir 30.


Detta ska jag ha gjort INNAN jag blir 30

Mina drömmar, innan jag är 30.

- Rest runt i Latinamerika (framför allt Chile, Brasilien och Bolivia!)
- Skaffat (3-4) barn, med Suhel! (Hahaha, den drömmen lär nog ske i framtiden!)
- Köpa ett radhus/villa med stor tomt, tillsammans med Suhel. - (VI HAR GJORT DET!!)
- Åka till Irland/Skottland - bo på en stuga någonstans bland naturen - Jag var nära men det kommer! :)
- Åka till Italien. -
- Åka till Sydafrika.
- Åka till Kina.
- Åka till Thailand. - Har inte samma önskan om det faktiskt.
- Åka till Japan.
- Åka luftballong.
- Hoppa bungyjump.
- Gått på opera.
- Sett Andrea Bocelli.
- Tatuera mig (två ställen!) - Done and done! :)
- Blivit lärare. - Denna kan jag nog också vara stolt över!
- Äga en grammafon med en vinylskiva, Sinatras. - Tack vare en present från DJ så har jag vinylskivor av Sinatra, nu är det bara grammafonen!
- Skrivit någon berättelse, saga, historia.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0