Mitt sommarlöfte.

Alla gör nyårslöften... detta för att det är ett nytt år. Men jag ska göra ett sommarlöfte nu. Löften som jag ska försöka uppnå fram till slutet av augusti.

1. Bada
2. Picknicka; med en grym picknick korg (:
3. Ordna en bra och pedagogisk bok om studieteknik för mina ungdomar
4. Läsa ut minst fyra grymma böcker
5. Fota enormt mycket, allt och alla
6. Köpa mig ett nytt redigeringsprogram
7. Åka till Gröna Lund och åka massa massa karuseller
8. Träna som attans och må så jääävla bra!
9. Åka till Eskilstuna och träffa min vän Asrin
10. Måla mina naglar i glada färger
11. Lära mig om neuropsykiatriska sjukdomar och bra lärarstilar för de ungdomar som har dessa problem
12. Dansa, ofta och länge 
13. Grilla massvis med gånger, med familj och tillsammans med vänner
14. Promenera långa sträckor tillsammans med bästis och prata om allt eller inget
15. Gå på fin restaurang och äta på deras uteserving med en långklänning
16. Ha myskvällar tillsammans med Domaren, bara jag och han <3
17. Åka bort, en liten weekend och bara ta det lugnt
18. Köra en Harry Potter/Sex and the city/Sagan om ringen/Stolthet och fördom maraton under regniga dagar
19. Baka en massa
20. Le så ofta jag kan!


Vill ni också göra sådana löften? Jo, det tycker jag. Dela gärna med er, om ni vill. Det skulle vara kul att läsa vad andra vill göra och uppnå. :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0