Träning..

Det är söndag och förut körde jag "Veckans träning" och tänkte börja igen.. Eller? Jo. 

Måndag: Gick jag inte för DJ behövde lite sällis.
Tisdag: 30 minuter crosstrainer och sedan en timme Piloxing - SKÖNT!
Onsdag: Spinning, som också var skönt att få agera ut på.
Torsdag: Vilade och var med Domaren :)
Fredag: Sprang - HIIT som resulterade i överdriven röd Marina :)
Lördag: Vilade.
Söndag: Spinning, en timme. Oj vad skönt det var. Vilken energi jag hade idag. Tyvärr var inte musikdelen SÅ bra.. jag ÄLSKAR Carolines (på SATS Jakobsberg) pass på spinning.. Oh maj!



Totalt: 4 timmar och 30 minutrar. Nästa mål är 5 timmar - I can do it! Nu jävlar ska det ges järnet!

Ps; mååååste köpa riktigt bra skor!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0