Lista..

Vad drack du till din frukost?
Hmm.. åt ingenting faktiskt. Hade bråttis till akuten och se lilla pappa! 

Vad har fått dig att skratta idag?
Domaren.. när han lekte ball och jag tänkte sätta mig på IKEA parkeringen som demonstration! :)

 

Vad har du på dig just nu?
Beiga pyjamas.. skönt!

 

Hur ser resten av dagen ut?
Öhm.. dagen är i stort sett över för mig. Men det blir väl mysig filmkväll med mina söta systrar och sedan sova.

 

Vad händer ikväll?
Ja, myskväll.. haha.

Och på lördag?
På lördag kommer det bli födelsefirande för lilla Julia :)

 

Och på söndag?
Då blir det lite träning (hoppas jag!) och kanske lite mys med världens bästa pojkvän! :)

 

Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan?
Att jag fick min cykel.. Den känns sjuuuukt ostadig men jag ska nog lära känna den bättre. Jag har ju bara kört spinning senaste tre åren, haha, så jag är ovan med en RIKTIG cykel!

 

Och det absolut sämsta/tråkigaste?
Att pappa hamnade på akuten..

 

Hur lyder dina senast tre inkomna sms?
"Jaha :(" när jag sa åt Domaren att jag stannar hemma ikväll.
"Ok" från syrran när jag bad henne att köpa jordgubbar och sedan att hon kan strunta i det då hon ändå är på väg hem.
"Vad gör du?" från lilla mamma när hon var kvar på sjukhuset med pappa.

 

Vad dricker du i helgen?
Jag kommer nog dricka en hel del Cola..

 

Bästa bakfylletips?
Vet inte.. var så länge sen jag var bakfull.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0