Engelska frågor.. svenska svar :)

1: Full name: Marina Bedrosian
2: Zodiac sign: Vädur :)
3: 3 Fears: Att förlora personer jag älskar, hundar (haha, fastän jag tycker de är fina djur!) och djupa hav.
4: 3 things I love: Min familj, min älskling och min religion.
5: 4 turns on: Intelligens, ambition, respekt, självförtroende
6: 4 turns off: Slangord, osäkerhet, ovårdade människor
7: My best friend: Är mina systrar men även DJ :)
8: Sexual orientation: Straight, hahahaha.. (Ingen fattade va?)
9: My best first date: Med Domaren, när han sa att han skulle bjuda på glass.. :)
10: How tall am I: 1.60
11: What do I miss: Barn.. längtar.
12: What time were I born: Hmmm.. runt eftermiddag, klockan fem-sex tiden. Tror jag.
13: Favourite color: Öhm.. svårt att gissa? Rosa :)
14: Do I have a crush: Yupp!
15: Favourite quote: Har så många.. Ska försöka hitta EN favorit.
16: Favourite place: Naturen.. oavsett vart. Tystnaden i naturen är underbar.
17: Favourite food: Oj, kina mat kanske? En härlig biff med underbar sås.. Fisk, haha.
18: Do I use sarcasm: Oh lord.. väääldigt ofta!
19: What am I listening to right now: Pappas arabiska serie...
20: First thing I notice in new person: Deras handskakning.. Det är det första jag tänker på.
21: Shoe size: 36-37
22: Eye color: Bruna
23: Hair color: Brunt rött.. men jag färgar det svart.
24: Favourite style of clothing: Skönt, stort.. hatar tajt men försöker ha på mig det då och då.
25: Ever done a prank call? Haha,ja!
26: What colour of underwear I'm wearing now? Gröna
27: Meaning behind my URL: Huh?
28: Favourite movie: VET INTE!
29: Favourite song: I swear.. hahaha. What are words, Need you.. Alla som har med Domaren att göra.
30: Favourite band: Det vet jag inte.. Linkin Park förr?
31: How I feel right now: Nervös, magen pirrar, stressen finns där..
32: Someone I love: Domaren, helt och hållet.
33: My current relationship status: UPPTAGEN :)
34: My relationship with my parents: Underbar.. visst har vi våra konflikter men de är underbara.
35: Favourite holiday: Påsken..... tror jag faktiskt.
36: Tattoos and piercing i have: Öronen, två st och sedan tatuering vid handleden som jag fixar just nu och sen vid nacken.
37: Tattoos and piercing i want: Igen?
38: The reason I joined Tumblr: Jag har inte tumblr.
39: Do I and my last ex hate each other? Nej.
40: Do I ever get “good morning” or “good night ” texts? Ibland faktiskt.. Det gör min dag/kväll.
41: Have I ever kissed the last person you texted? Of course.
42: When did I last hold hands? Hmmm.. i söndags, när jag var med Domaren.
43: How long does it take me to get ready in the morning? Tio minuter.
44: Have I shaved your legs in the past three days? Nope.
45: Where am I right now? I min säng...
46: If I were drunk & can’t stand, who’s taking care of me? Jag dricker inte så... Ingen. Jag brukar ta hand om folk som druckit för mycket.
47: Do I like my music loud or at a reasonable level? Högt, om jag är själv.
48: Do I live with my Mom and Dad? Yupp.
49: Am I excited for anything? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Jag dör, herre min gud!
50: Do I have someone of the opposite sex I can tell everything to? Japp!
51: How often do I wear a fake smile? Rätt så ofta, hehe..
52: When was the last time I hugged someone? Idag.. fick en kram av en elev :)
53: What if the last person I kissed was kissing someone else right in front of me? Tror inte det har hänt..
54: Is there anyone I trust even though I should not? Ja, tyvärr. Men nu har jag lärt mig.
55: What is something I disliked about today? När folk inte kan stå för sina misstag och när folk kränker min arbetsmoral.
56: If I could meet anyone on this earth, who would it be? Som lever? Hmm.. Ingen aning faktiskt. Nelson Mandela kanske?
57: What do I think about most? Min framtid, mina barn.. Mitt jobb, rätt så ofta.
58: What’s my strangest talent? Jag kan vrida armarna äckligt mycket.
59: Do I have any strange phobias? Ja, haha, men vi håller det för oss själva här.
60: Do I prefer to be behind the camera or in front of it? Behind, behind. HATAR att fotas!!
61: What was the last lie I told? Om jag sa det så skulle det inte vara en lögn? :P
62: Do I perfer talking on the phone or video chatting online? Inget..
63: Do I believe in ghosts? How about aliens? Ja, spöken.. Vill inte tro men jag gör det. Är sån fegis!
64: Do I believe in magic? Ja, det tror jag faktiskt.
65: Do I believe in luck? Japp.. för ibland har jag det faktiskt.
66: What's the weather like right now? Rätt så kyligt.
67: What was the last book I've read? Ensamma hjärtan och hemlösa hundar.
68: Do I like the smell of gasoline? Ja, haha. När jag var liten ville jag att mamma skulle göra en parfym till mig.
69: Do I have any nicknames? Ja, vissa brukar kalla mig för Mar eller Maro.
70: What was the worst injury I've ever had? Mitt hjärta, fast det är inte direkt en skada väl? Hmm, annars har jag inga allvarliga.
71: Do I spend money or save it? Både och, är grym på att ta hand om min ekonomi.
72: Can I touch my nose with a tounge? Näää.. Min kusin kan..
73: Is there anything pink in 10 feets from me? Ja, såklart. Det är jag, liksom.
74: Favourite animal? Vet inte.. Sexiga djur, haha.
75: What was I doing last night at 12 AM? Jag glömmer alltid bort am och em. Men om dagen var det jobb och kvällen halvsov jag samtidigt som jag lyssnade på Carins prat om allt :)
76: What do I think is Satan’s last name is? EvilKanivel?
77: What’s a song that always makes me happy when I hear it? What a wonderful world!
78: How can you win my heart? Kunnighet, att ta för dig.
79: What would I want to be written on my tombstone? Älskad mamma, fru, syster och dotter. (Vad hemskt att tänka på det egentligen...)
80: What is my favorite word? Ursäkta? HAHA.
81: My top 5 blogs on tumblr: Oj, läser inte så många såna.
82: If the whole world were listening to me right now, what would I say? Hellooooooooo
83: Do I have any relatives in jail? Nope, inte just nu iallafall annars är det den ena eller den andra i Syrien på grund av idiotiska skäl.
84: I accidentally eat some radioactive vegetables. They were good, and what’s even cooler is that they endow me with the super-power of my choice! What is that power? Att vara osynlig.
85: What would be a question I’d be afraid to tell the truth on? Oj.. hmm...
86: What is my current desktop picture? En bild på mig och Domaren.
87: Had sex? När jag gick i åttan gick jag runt med en handduk och låtsades att jag var en nunna. Vad tror ni hände med den drömmen?
88: Bought condoms? Nä, aldrig.
89: Gotten pregnant? Nope, om inte birdy kommer med en baby!
90: Failed a class? Aldrig :D
91: Kissed a boy? Yes.
92: Kissed a girl? Yes.
93: Have I ever kissed somebody in the rain? Nä, men låt oss göra det, Domaren!
94: Had job? Japp!
95: Left the house without my wallet? Oh ja, hatar det!
96: Bullied someone on the internet? Aldrig i livet.
97: Had sex in public? Seriöst?
98: Played on a sports team?: Nja, innebandy och basket ett tag..
99: Smoked weed?: Nope.
100: Did drugs?: Nope.
101: Smoked cigarettes?: Jag har testat men aldrig aldrig aldrig.
102: Drank alcohol?: En gång i tiden men nää..
103: Am I a vegetarian/vegan?: Nope, älskar kött.
104: Been overweight?: Nope.
105: Been underweight?: När jag tog studenten vägde jag 43 kg. Detta var trots att jag ÅT som en gris. Det var otroligt jobbigt att vara så smal faktiskt..
106: Been to a wedding?: Japp, många gånger.
107: Been on the computer for 5 hours straight?: Nja.. när jag redigerar massa bilder fastnar jag.
108: Watched TV for 5 hours straight?: Nää..
109: Been outside my home country?: JAPP! :)
110: Gotten my heart broken?: Nope..
111: Been to a professional sports game?: Såååklart.
112: Broken a bone?: Nej, är försiktig som fan..
113: Cut myself?: Jag är klumpig så ja.. kan ju inte laga mat.
114: Been to prom?: Japp!
115: Been in airplane?: Yupp!
116: Fly by helicopter?: Det här kan jag svara JA på!
117: What concerts have I been to? Jag har inte varit det..
118: Had a crush on someone of the same sex? Nope..
119: Learned another language? Mmm..
120: Wore make up? Såklart.
121: Lost my virginity before I was 18? Jag är bara barnet..
122: Had oral sex? Med en Daim-glass.. hihi!
123: Dyed my hair? Japp, varje månad.
124: Voted in a presidential election? Inte för presidentvalet.
125: Rode in an ambulance? Nej.
126: Had a surgery? Faktiskt inte.
127: Met someone famous? Säkert men kommer inte ihåg..
128: Stalked someone on a social network? HAHA; nej!
129: Peed outside? Japp.. fan aså!
130: Been fishing? JAAA, idag faktiskt med mina ungdomar :)
131: Helped with charity? Japp, efter studenten jobbade med det ett tag.
132: Been rejected by a crush? Nope.
133: Broken a mirror? Nej, inte vad jag minns.
134: What do I want for birthday? Oj, det är mycket kvar.
135: How many kids do I want and what will be their names?: 4 barn och namnet håller jag för mig själv men de flesta vet redan :) De kommer alla bli döpta efter viktiga personer för mig och för Domaren :)
136: Was I named after anyone? Ja, min älskade faster.
137: Do I like my handwriting? Japp, gillar den faktiskt.
138: What was my favourite toy as a child? Kommer inte ihåg.. mina föräldrar köpte så många.
139: Favourite Tv Show? Tittar inte så mycket på TV.
140: Where do I want to live when older? I en stuga ute på landet.
141: Play any musical instrument? Nej, men vill spela piano.
142: One of my scars, how did I get it? Hmmm... jag har ett på knät som jag fick när jag ramlade ner från min cykel på en grusväg.
143: Favourite pizza toping? Tomatsåsen.
144: Am I afraid of the dark? Otroligt mycket..
145: Am I afraid of heights? Nope, inte alls.
146: Have I ever got caught sneaking out or doing anything bad? Ja, såklart.. Jag är SÄMST på att dölja.
147: Have I ever tried my hardest and then gotten disappointed in the end? Ja, såklart.. Hatar den känslan.
148: What I'm really bad at: Matte.
149: What my greatest achievments are: Jag är fortfarande på väg..
150: The meanest thing somebody has ever said to me: Jag brukar lägga sånt bakom mig och bara gå vidare. Varför minnas sånt?
151: What I'd do if I won in a lottery: Köpa ett fint hus, sommarstuga, en fin bild, hus till föräldrarna, resa jorden runt med systrarna... Ge massa till välgörenhet men vara där och hjälpa till!
152: What do I like about myself: Att jag är mogen, att jag står för mina misstag, att jag vågar stå på mig när något är fel (förr gjorde jag aldrig det!) och att jag satsar högt.
153: My closest Tumblr friend: Har inte.
154: Something I fantasise about: Min framtid.. för den är så ljus om jag får dela den med Domaren.
155: Any question you'd like: Is it over now? :D


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0