Veckans träning v. 21

Måndag: 90 minuter spinning - PULS och då gav jag ALLT. Det här var ett grymt pass.
Tisdag: 90 minuters spinning igen :)
Onsdag: Bodypump, BP, en timme. Hade mer i vikter :)
Torsdag: Vilade då jag var supertrött.
Fredag: Shoppade med brudarna, haha..
Lördag: 90 minuter med crossramp och styrka och utökade styrka!
Söndag: Vilade.

Totalt: 5 timmar och 30 minuter. Nja, inte riktigt så många timmar. För mig är 7 timmar minimala men jag rörde på mig väldigt mycket i och med att vi körde badminton på rasterna och jag sprang runt och sedan dansade jag ooootroligt mycket i lördags, haha. Men men, nu får det vara så. Jag utökade vikterna iallafall, vilket är en seger i sig.

Men denna vecka blir det knappt någon träning. Jobbar för fullt.... Usch!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0