Sötnosen.

Vilket charmtroll Masal var. I början var hon väldigt blyg och en aning rädd så Asrin hoppade på henne, haha! Men hon är så himla söt och go!

Jag har dessutom massa videon på henne när hon får oss att skratta! Jag kollar på dem och ler för mig själv! Barn kan verkligen få allt att se ljust ut.

Men vi hängde iaf hos Sevve och åt lite gott som hon hade gjort. Det var sjukt mysigt och vi gamade såklart i oss. Men det var kul att sitta och prata barndomsminnen men även framtiden. Nästa gång ska vi ses hos mig och mysa till det här :) Nästa år kommer de få mysa många gånger hos mig och Domaren! :)

I början tittade Masal konstigt på Tant Asrin som retade min fina rosett som jag hade gjort.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0