<3



Typiskt oss. Jag ska tramsa mig, Asrin ska spexa extra och Soma är försiktig av sig! Två härliga vänner, är så glad över att ha dessa i mitt liv. 

De hjälper och stöttar mig, och nu när jag är gravid känner jag mig tacksamhet över att ha dessa i närheten. Jag tycker att de är två starka individer och just nu har Soma visat styrka så att det räcker och blir över. Hon skulle föda cirka sex veckor innan mig. Hon förlorade sin dotter i magen för inte så länge sedan och det var verkligen en käftsmäll. Jag kommer ihåg exakt hur jag fick veta det, även om Soma och Asrin helst skulle vilja dölja det för mig med tanke på min omständighet. Trots allt tänker de på mig, förstår ni vilka fina vänner jag har? 

Jag hoppas verkligen att dessa två får ALL lycka i världen för de förtjänar det. Mer än någon annan. 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0